Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


duminică, 4 octombrie 2009

Pled chenille


Pentru fotoliul antic, ramas amintire dela mama,am facut un mic pled
prin tehnica chenille scapand astfel de multe petice de material ce nu-mi
placeau si pe care le-am ascuns in setul de 3 bucati ce sunt puse dedesubt.

detaliu

si iata-l pe noul prieten OTIS,un puiutz de 5 luni,fotoliul este refugiul
lui cand face o trasnaie.
=======================================================

8 comentarii:

Alexandra spunea...

Draga Pusha, tu esti cea mai productiva! Iar ai lucrat ceva foarte frumos, si nu e de mirare ca Otis a ales fotoliul cu paturica chenille ca loc preferat... Felicitari!
Sanda

gloria spunea...

Hello, is more beautiful. the dog is pretty.

Csilla spunea...

Quilt frumos, Felicitari! Are dreptate Sanda chiar tu esti cea mai productiva :) si eu tot imi planific sa fac ceva cu aceasta tehnica, dar tot plan ramane, candva voi face, dar nu am idee cand...

Elena spunea...

Vad ca-ti reuseste tehnica chenille din ce in ce mai bine! Eu am incercat o singura data si atat! Elena

Ela spunea...

Ortansa, felicitari! Ti-a iesit un quilt frumos si util! Si te admir ca incerci toate tehnicile!Sunt tare curioasa la care te vei opri, care va fi preferata ta!

SORINEL RADU spunea...

Frumos pled iar Otis se asorteaza perfect cu pledul :-)

Carmina spunea...

Draga Ortansa, nu pot decat sa te admir pentru imaginatie, creativitate dar mai ales pentru harnicie. A iesit foarte frumoasa paturica chenille iar catelusul este un rasfatat.
Carmina

QUILTONLINE spunea...

multumesc pentru incurajari dar doresc dela voi si critici.... constructive.