Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


luni, 4 octombrie 2010

Soluvlies



Iata primele lucrari pe care le-am cusut imediat ce am sosit din
vacanta din Delta Dunarii :sunt 2 mini plicuri ( 20 cm/12 cm)
lucrate din micile resturi de satin ramase dela tablourile cu pasari :
am asezat satinul pe un suport textil adaugand fire de ata sau matase,
am acoperit cu soluvlies si apoi am cusut free motion cu ata rosie.
Cel cu bordura rosie este daruit deja unei bune prietene.

5 comentarii:

lili.constanta spunea...

Rezultatul este foarte spectaculos!
M-ai convins! :) Se poate crea din toate firele si resturile textile!

Ela spunea...

Arata foarte bine!Si daca se folosesc resturile, este super!

Anonim spunea...

Foarte reusite, e minunat ce se poate face din resturi...dar cu talent.
Felicitari,
Carmina

ena spunea...

In loc de "Soluvlies"poti folosi un tiul peste care tragi multe cusaturi decorative sau drepte. Ai sa vezi ca firele si bucatelele de materiale se fixeaza mai bine si este foarte ieftin 2 lei metru de tiul. Se gaseste in diferite culori si nu schimba decat foarte putin nuantele din lucrare.

suziqu's thread works spunea...

Your purses have turned out very well - they look lovely! Solve is a great medium to use in so many ways! Thank you for your lovely comment on my blog!
x Suzy