Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


miercuri, 30 martie 2011

Trandafiri




Imi place mult acest model de trandafir cusut prin metoda
paper piecing ..,poate si de aceea il ofer cu drag. Sunt din satin,
alt motiv sa lucrez cu placere chiar daca este dificil de cusut,
stiind faptul ca acesta este materialul meu preferat.

10 comentarii:

Lacramioara spunea...

Imi plac mult trandafirii tai!!

Lynn S. spunea...

A GREAT way to use the satins!

ena spunea...

ce frumosi sunt!!!!

lili.constanta spunea...

Sunt minunati!! Aproape ca le simt mireasma!

Dan spunea...

They are very beautiful. How do you plan to use them?

Ela spunea...

Trandafirii tai sunt superbi si eu ma bucur ca mi-ai dat voie sa-l afisez pe-al meu!

...tiktakro... spunea...

Superbi asa cum numai trandafirii stiu sa fie !
abia astept sa vad in ce ii vei include ? un quilt ? o geanta ? o perna ? ah, cite idei :)

Carmina spunea...

Imi plac mult trandafirii tai, sunt foarte reusiti, este o idee tare interesanta....ce vei face cu ei?
Carmina

QUILTONLINE spunea...

Multumesc pentru frumoasele aprecieri.Gandesc sa fac un tablou de perete,trandafirii acum au dimens.de 20/20 cm si as dori sa am un buchet,cu frunze,crengi si..tepi.

Ann Ferguson spunea...

These are wonderful!