Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


joi, 14 iulie 2011

Posete plic



Mi-am amintit ca am cusut si un alt plic dar cu model diferit,
tot din batic, pentru aceiasi fata : fiica mea.
================================================



Am lucrat azi, in mare viteza ,fiindca plec in Bucuresti pentru o
saptamana si cum promisesem fetei mele un plic in nuante de roz...
Sper sa-i placa.

8 comentarii:

Talin's Corner spunea...

That is just beautiful. I love the bag.

Ela spunea...

Frumos!Ai schimbat si modelul!Imi place !!

Lucia spunea...

frumos si practic dar ce pacat ca nu mai putem arata si altfel lucrarile sa vada si altii ce lucruri frumoase pot iesi din nimic!

...tiktakro... spunea...

Oh, da-da-da! este MINUNAT!!!
ma inveti si pe mine acest model cu fanta laterala ?

Anonim spunea...

Arata superb. Imi place si materialul si modelul si modul cum e lucrata. E norocoasa fiica ta! Cate fete nu si-ar dori sa aiba o astfel de mama, talentata!!
Felicitari,
Carmina

Unknown spunea...

very nice. lovely bag. hugs

Anonim spunea...

da, da! foarte norocoasa fiica!:) si da, gentutele sunt extraordinare!!!:) eu insami le admir de fiecare data cand le port si atrag si admiratia prietenelor!
claudia (fiica)

Pattie spunea...

These are beautiful purses ! x