Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


luni, 19 decembrie 2011

JOI 17 XII 2011


Sala Studio,unde am deschis expozitia,se afla la etajul intai al
Centrului Cultural din orasul Breaza; la intrare este acest
frumos brad de Craciun, strajuit deoparte si de cealalta de
costume populare specifice zonei,realizate in cercul de creatie si
broderie al acestei institutii. Breaza este renumita prin iile sale.
Multumesc si aici domnului director pentru amabilitate sa.

Iata o prima imagine a salii de expozitie.
Ar trebui spus ca, ideea de a expune o parte din lucrarile mele
o aveam din vara,fara sa existe certitudinea ca pot realiza acest lucru,
deoarece nu cunosteam locatia,conducerea si nici conditiile.
Vineri si sambata am fost la expozitia Asociatiei de patchwork din
Bucuresti dela Casa Schiller =frumoase si interesante lucrari si
ma bucur ca am reintalnit-o pe Adina, pe Bety, Ela,Amalia,
Alexandra sau Carmina.
Luni pe 12 decembr.mi-am spus ca ar fi tare frumos,interesant si inedit
sa arat si brezenilor, prin lucrari de quilt si patchwork,cate frumuseti
se pot crea din material textil, fie satin, batic sau bumbac.
D-l director al Centrului Cultural mi-a dat acordul si iata cum repejor
am tiparit 20 afise si peste 40 invitatii,iar cu ajutorul d-nei M.D.acestea
au fost distribuite prin primarie,la biblioteca,la artizanat,prin scoli.....
=iti multumesc din inima Mihaela.=

Continuam maine ,va astept din nou,voi veni cu multe poze.

2 comentarii:

Ela spunea...

Abia astept poze mai multe!!Ma bucur ca ai facut acest pas!La urmatoarea expozitie sper sa-ti fiu alaturi!!

Masaj erotic Cluj Napocah spunea...

Felicitari! Foarte interesante.