Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


joi, 6 decembrie 2012





















Ce am primit dela Mos Nicolae ?: prima zapada. De la fereastra mea privelistea este uimitor de frumoasa.Si  casuta  care se vede, oare a cui este?

4 comentarii:

Ela spunea...

Ce frumos!!!Sa te bucuri si pentru mine,da???

Mihaela spunea...

Stiu eu, stiu eu a cui e casuta!!!
Da' nu spun! ;)

Doamne, ce priveliste ai!!!!
E frumos, frumos dar....brrrrr!

Silvia spunea...

Ce frumos se vede de la tine!!!
Multumesc pentru surpriza cu poza!
Se pare ca mosu s-a gandit la amandoua ca am fost tare cuminti, de ne-a dat putina pudra!

Smaranda spunea...

Asta da priveliste frumoasa si zapada mare!!! La mine prima zapada a durat doar câteva ore, s-a topit deja!!!
Traiesti într-un paradis permanent!