Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


miercuri, 4 decembrie 2013

Suport pentru masa






Cand ai  idei  multe si diverse,mai ales in
preajma sarbatorilor, de cele mai multe ori
alegi ideea cea mai facila;asa am procedat eu:
din multitudinea de tutoriale nu am ales nimic
si m-am jucat cu aceasta idee.
Usor si foarte practic.
Nu stiu ce reprezinta....
Om de zapada sau Mos Craciun ?
Are un nas din morcov, iar cipilica este
rosie....


Mai sunt cateva zile si apare  Mos Nicolae
cu sacul plin cu bunatati.
Va stie dorintele?
Spuneti-le aici .si aici
Si distribuiti printre prieteni aceasta adresa !
Sa primeasca si ei multe daruri.
Iar voua va doresc darurile mult asteptate.





3 comentarii:

Ela spunea...

EU IL VAD OMN DE ZAPADA!vESEL SI JUCAUS!

gloria spunea...

Gracias por tu comentario!!!.
Veo que ya estas preparando la Navidad.
Besos guapa!!.

Silvia spunea...

Imi place cum ai quiltuit! Esti foarte harnicuta!